O której zaczyna się rejestracja?
Rejestrację zaczynamy o godzinie 07:30! Dlaczego warto przyjść wcześniej? Przede wszystkim unikniesz kolejki, która przy tak dużej frekwencji jest nieunikniona. Poza tym będziesz mieć jako pierwsza okazję do zapoznania się z ofertą, jaką przygotowało dla Ciebie ponad 45 Partnerów i Sponsorów Asysdentu!
Gdzie znajdę bilet?
Bilet znajdziesz na swoim koncie, po zalogowaniu na stronie asysdent.pl. Dzień przed konferencją, otrzymasz go dodatkowo drogą mailową na ten sam email, pod którym kontaktujemy się teraz. W przypadku gdybyś nie mogła odnaleźć biletu, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM oraz innych folderów (oferty, społeczności). Pamiętaj, aby go wydrukować lub przygotować na swoim smartfonie tak, aby można było go zeskanować.
Czym dojadę na konferencję?
Lokalizacja: Centrum Kliniczno-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego
ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź
Na konferencję można dojechać tramwajem, autobusem lub taksówką. Rozkład sprawdzisz tutaj.
W obiekcie jest parking – linki do: Cennika parkingu oraz Regulaminu Parkingu.
Ile jest punktów edukacyjnych za konferencję Asysdent
Na konferencji Asysdent 2025 będzie możliwość zebrania do 15 punktów edukacyjnych:
- 5 za udział w konferencji,
- 1 za udział w warsztacie teoretycznym,
- 5 za udział w warsztacie praktycznym
Każdy warsztat będzie odpowiednio oznaczony.
Jeśli ma Pani więcej pytań odnośnie punktów, zapraszamy do obejrzenia webinaru lic. hig. stom. mgr Paulina Mintzberg-Wachowicz na ten temat, na https://akademia.asysdent.pl/.
Czy można zrezygnować z biletu?
Zgodnie z regulaminem:
“Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Imprezie:
- Rezygnacja Uczestnika z udziału w Imprezie musi być dokonana w formie pisemnej (pocztą lub email).
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w Imprezie:
a. w terminie powyżej 3 miesięcy przed rozpoczęciem Imprezy, Organizator zwraca wpłacone środki pieniężne.
b. w terminie od 3 miesięcy do 2 miesięcy przed rozpoczęciem Imprezy Organizator zwraca 30% wpłaconej kwoty.
c. w terminie krótszym niż 2 miesiące przed rozpoczęciem Imprezy Organizator nie zwraca wpłaconych kwot.
Wpłacone środki pieniężne zostaną zwrócone Uczestnikowi na konto przelewem w terminie do 30 dni od dnia, w którym Organizator otrzymał informację o rezygnacji.”
Czy dostanę fakturę za zakup biletu?
Jest możliwość uzyskania faktury po wcześniejszym uzupełnieniu odpowiednich danych przy zakupie biletu. Jeśli nie uzupełniłaś danych do faktury podczas zakupu biletu, nie ma możliwości uzyskania faktury. Faktury zostaną wystawione w przeciągu 30 dni roboczych.
Czy możemy wystawić fakturę do paragonu?
Niestety, zgodnie z obowiązującymi przepisami, nie możemy wystawić faktury do paragonu. Faktura może zostać wystawiona jedynie w przypadku, gdy dane do niej zostały podane w momencie zakupu biletu.
Jak aktywować bilet grupowy?
Po zakupie biletu grupowego na Twojego maila wysyłamy specjalną wiadomość zawierająca kody voucherów (możesz je znaleźć w zakładce vouchery na swoim koncie użytkownika). Jeden kod odpowiada jednemu biletowi. Wręcz każdej osobie, dla której kupiłaś bilet kod voucher. Każda osoba, która dostała kod wchodzi na stronę asysdent.pl w zakładkę voucher i rejestruje się, wpisując kod oraz swoje dane. Po zarejestrowaniu kodów ciesz się wspólnym wyjazdem ze swoimi przyjaciółmi!
Na ile warsztatów mogę się zapisać?
Możesz zapisać się na maksymalnie 2 warsztaty. Wliczają się w to także warsztaty dodatkowo płatne.
Gdzie mogę wybrać rozmiar koszulki?
Po zalogowaniu się na swoje konto na stronie Asysdentu przechodzimy do opcji koszulka w menu. Następnie wybieramy jej rozmiar. Nie ma możliwości zmiany rozmiaru koszulki po dokonaniu wyboru.
Mam stare konto użytkownika. Czy mogę przez nie kupić bilet?
Nie, konto użytkownika nie jest jedno na każdą edycję. Mimo że byłaś na poprzednim Asysdencie, teraz kupując bilet, założysz nowe konto.
Czy jest przewidziana zniżka na hotel, podczas konferencji?
Tak, podczas konferencji przewidziana jest zniżka na wybrane hotele. Szczegóły dotyczące rezerwacji i warunków rabatu prześlemy w osobnej wiadomości. Więcej informacji na https://asysdent.pl/hotele/
Czy jest parking przy obiekcie?
Tak, przy obiekcie CKD w Łodzi znajduje się parking. Jest on płatny – koszt wynosi 5 zł za godzinę.
Mam certyfikat, teoretycznie zdobyłam punkty, ale co dalej?
Jeśli zdobyła Pani punkty edukacyjne jako higienistka, należy je zgłosić do odpowiedniego organu, np. izby zawodowej lub innej instytucji nadzorującej rozwój zawodowy higienistek stomatologicznych. Prosimy o sprawdzenie lokalnych wytycznych dotyczących rejestracji punktów.
Jeśli jestem zarejestrowana zarówno jako asystentka, jak i higienistka stomatologiczna, to czy uczestnicząc w Asysdencie, uzyskane punkty zostaną przypisane osobno do obu zawodów?
Punkty zostaną przypisane tylko do jednego zawodu, nawet jeśli są Państwo zarejestrowani zarówno jako asystentka, jak i higienistka stomatologiczna. Prosimy o wcześniejsze wskazanie, do którego z zawodów mają zostać naliczone.